1 mars 2013

Äntligen fredag och solen skiner utanför fönstret och det är hela 4 grader varmt! Vilken underbar start på helgen. Idag blir det ganska lugnt, likså hela helgen. Ska strax åka och till ljusbehandlingen med mamma och pappa. Sen får jag se vad dagen har att erbjuda. Imorgon jobbar Robban och imorgon eftermiddag kommer mkax och Theo som jag ska passa till söndag. Älskar att passa dom! De är så söta! Så kommer bli en riktigt bra helg känner jag på mig. 
 
Igår så jobbade pappa sin sista dag på HN/HP efter 28 år. Kommer ta ett tag innan jag har vant mig vid att pappa inte jobbar. Så länge jag har levt har pappa jobbat 8-17 måndag-fredag. Kommer kännas bra att ha han hemma! 
Jag har blivit välsingnad med de bästa föräldrarna och syskonen som man kan ha! Älskar min familj så fruktänsvärt mycket och jag hade inte klarat en minut utan någon av dom. De är mina klippor! Älskar er!
 
 
 
 
Om tio dagar åker vi (Bella, Florre, jag, Robban, Thobbe, Linda, Babben, mamma och pappa) till Stockholm sedan kliver vi på Cinderella! Längtar som fan! bokade dettai november så har väntat länge men nu är det snart dags! :D
Och om en vecka fyller min kära far år, men ska fira han på lördagen och jag ska baka smörgåstårta till han. 
 
Var hos vetrinären i tisdag och då gjorde de ett ultraljud på Turbos mage. Då såg man att knutorna finns kvar men de har krymp. Men vi bestämmer oss för att ta ett prov liknande en biopsi på knutorna. För det fick vi ge Turbo lite lugnande och han somnade som en stock. Efter det så kollade de hans hudbekymmer, de tror att det kan vara någon form streptokocker så nu äter han antibiotika. Igår ringde veterinären och sa att provet inte visade något så vi får gå på hur turbo mår. Så nu har vi "gett upp det", vi har gjort allt vi kan nu. Har vi tur bara försvinner det. 
I övrigt mår Turbo jättebra, han går upp och väger mer än han gjorde innan :) 
 
 
Nu måste jag sluta, för snart kommer pappa och hämtar mig. 
Puss och Kram!

Kommentera här: