Mammas älskling!

Hej!
Sitter här och tittar på Jägarna på tv, går fan bara skit på tvn fast det är fredag. Älskling sover som vanligt här på soffan. Men som tur är har jag Turbo som alltid vid min sida!
Han mår bra förresten, det ända problemet han har är utslag som han får över hela magen. Har kollat med veterinären vad det är men det vet inte varför han får dessa utslagen men de tror att det kan vara foderrelaterat. Så har bytt foder på han två gånger men sen han har börjat äta godis och annat så fick han tillbaka utslagen så ska testa att ta bort allt så att bara äter torrfoder och se om det försvinner. Gör det inte det får jag byta tillbaka till de andra fodret som var allergi foder och svin dyrt, 1000 kr för 12 kg! Men det är han värd. 
 
 
Funderar på att gå ut en sväng med min lilla puppy (som inte är en puppy längre) och sedan gå och lägga mig. 
 
Godnatt och sov gott!

Kommentera här: