Skogspromenad

Hej! Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Dagarna går så fort så jag vet inte hur man ska hinna med allt! 
Idag kom jag äntligen ut i skogen med Sandra, Bella, Lucas, Alex och Turbo :D Var så skönt! Är ju svårt att gå ut i skogen med barnvagn men Sandra hittade en vagn och rullstolsanpassad stig i biskopstorp :) 
Är det hyfsat väder imorgon så ska Alexander få vara hemma hos morfar så ska jag och Sandra och hundarna ut i skogen på de riktiga stigarna :D 









I onsdags var jag på BVC med lilleman och då var det tid för vaccination nummer 2 :) Och gick superbra precis som sist, men jag är inte ett dugg spruträdd så tror det hjälper att hålla Alexander lugn. 
Nu är han 67,5 cm (växt 3,5 cm på en månad!) och väger 7200 g :) Fick väldigt mycket beröm för han med av BVC sköterskan :D Min fina pojke <3 





Och både i onsdags och torsdags var med Empa och Oscar, vi käkade lite god mat, busade och massa mys med våra grabbar :D 

Imorse var även kom Bella och Lucas en stund myste med oss :) 


Världens sötaste kusiner <3 
Bara kolla på Lucas! Så fruktansvärt söt! Älskar verkligen den där lilla pojken, mosters älskade ögonsten <3 


Kommentera här: