Lång busstur!

Sitter på bussen på väg till sjukhuset. Ska dit och lämna blod :) Då jag inte är nålrädd eller liknande så tycker jag att kan lämna blod. Alla som kan borde! Dagens tips ;)
Jag smsade med syster precis och hon berättade att hon hade fått åka hämta Casper precis för att han hade ramlat ner i gyttjepöl! Se bild längst ner av inlägget! Han ser inte klok ut :D Gullunge!
Han ska vara hos mig i helgen, tror han kommer redan imorgon då det är klämdag på fredag :)
Inget kul väder idag, regnar som fan! Men det gör väl inget antar jag :)
Vi får höras en annan dag, puss och kram!

1 william:

skriven

han var ju stilig;D



Och säg gärna vad du tycker om mina "If only this would be a Dream" Modell bilder som jag har tagit:D

2 ami:

skriven

haha, hur lyckades han med det? ;)

3 Sara Grönberg:

skriven

Han hade klättrat på en gren ovanför en lerpöl och ramlat rakt ner! :D

Kommentera här: