Studenten

I fredags tog Jocke och Sandra studenten och som vanligt under studenten var det fullt ös! Börjar med att stressa till Kattegatt för att se Jocke springa ut och åka iväg på flaket. Det var jätte kul att se alla och jag ville ta om min student! Haha, dessvärre går inte det :P 
 
Sen gick vi in till stan och möte upp han på norrekattspark, sedan körde Jenny han och Joel till Åled och jag och Robban åkte hem för att städa undan för vi skulle ha förfesten hemma hos oss. Klockan 18.00 var i  Åled för att äta middag och tårta sedan bar det hem till oss för fest. Vi hade jätte treviligt. Lite kaos innan stan men vad är en student utan kaos? 
Inne stan var det mycket folk men alla var trötta så blev ganska lugnt för vår del och vi åkte hem vid halv tre. 
Det som är så tråkigt bara är hur lite respkt vissa visar fortfarande när de är hemma hos vänner på fest. Både igår och idag har jag fått gå och plocka upp fimpar som de bara har slängt på gräsmattan. De vet mycket väl om att jag och Robban inte vill ha fullt med fimpar i hela trädgården. Skit tråkigt att folk gör så bara.
 
 
 
 
Inatt har jag varit barnvakt åt Robban goa kusiner Max och Theo. Dom är så underbara <3 
Så det har varit en skön och lång helg men önskar den hade varit lite längre. Imorgon ska jag tillbaka till praktiken :/ Men det är bara att bita ihop och söka så mycket jobb som möjligt så jag kan börja jobba på riktigt. Är det någon som vet eller har ett jobb till mig så snälla sig till. De säger ju att det är genom kontaker som man har störst chgans till jobb :)
 
 
 
Avslutar med en bild på min snygging <3 Puss och kram!
 
 

Kommentera här: