Fäller!

Ända sen jag slutade amma så har jag fällt så fruktansvärt mycket hår så jag blir tokig! Jag fäller nästan lika mycket som hunden! Jag måste ha mitt hår uppsatt hela tiden, visserligen är det för att Alex inte ska dra/äta på mitt hår men även för att det inte ska vara en hårboll efter mig. Är ju snart två månader sedan som jag slutade amma med så tycker det borde avta snart. 

Idag har vi varit hemma och plockat lite och tagit det lugnt. 



Alexander har en period där han bara vill vara i ens knä, är väldigt mysigt att ha han hos sig men man blir så låst. Men brukar gå över efter ett par dagar :) 


När jag städade vagnen så hittade jag att man kan höja ryggen i liggdelen. Är ju kanon få han gärna vill vara med och titta lite nu :) Lite kul för varken jag eller Jennifer som hade vagnen innan mig har sett det innan xD 

Sitter och njuter av lite egen tid framför crimemåndag på kanal 5 nu när Alex har somnat och Robban har åkt till jobbet. 
Nu börjar programmet igen då dags att avsluta :) Hejhej! :D

Kommentera här: