Ny vecka, nya möjligheter!

Måndag igen, på väg till stan för min andra vecka på Miroi. Skönt att det går så fort. Robban jobbar bara denna veckan med sen har han två veckors semester. Och på fredag kommer Hammarby ner hit (Robban är ett Hammarby fan) och det kommer nog bli en hel drickande. Me på lördag ska jag och Bella dricka och köra en krog runda, för det var ett tag sen för oss bägge. Funderade på att åka från stan men har tyvärr inte råd :P Jag får helt enkelt att det inte blir så illa som jag tror. Det har varit en bra helg, i fredags var jag hemma hos min bästis och mös! Och i lördags fyllde Robbans mormor år så vi var hemma hos henne och firade henne, vi hade jättetrevligt! Sen bar det av till bilträffen :) Härligt folk, fina bilar och lite alkohol, underbart! För ovanlighetens skull så var jag inte med i något drama heller! Gott! Nu är jag strax framme så nu ska jag sluta tjöta :) Puss och kram!

1 jennifer:

skriven

undeeeeerbar bild!!

Kommentera här: