Måndag igen!

Vad snabbt en vecka går. Idag är det måndag och på söndag denna veckan är det första advent. Så denna veckan ska jag städa och göra iordning för att kunna adventspynta lägenheten. Ska bli mysigt att få upp stakarna och stjärnorna. 
 
Helgen har varit jättemysig! Jag har passat min fina Casper och haft goa Cassie här med. I fredags passade jag även Douglas och Sandra och Samba var även här. Så det var fullt hus, men jag älskar när det är mycket folk här :D Så vi hade riktigt mys, vi åt pizza och godis :D 
 
I lördags var jag och älskling och handlade efter att han hade slutat jobba sen så bakade jag peppakakor med barnen, På kvällen åkte vi och grillade i Genevad :) 
 
Underbar helg! Idag ska jag en sväng till Miroi sen ska jag nog åka hem till mamma :) 
Det är inget kul väder här idag, regn och rusk. 
 
Nu måste jag sluta om jag ska hinna med bussen! Puss och kram!

Kommentera här: