Mina jourkatter!

För snart tre veckor sen så ställde jag upp som jourhem åt fyra st busiga kattungar som var åtta veckor då när dom kom till mig :) 
 
 
På bilden till vänster så ser ni Tisa (Jennifer kisse) och Tassa. Det är två silvriga katter. Och på den till höger är det Trixie (den grå späckliga) coh Tussi (den svarta).
 
 
Så nu har jag fyra katter som det är full fart på :D Är supermysigt! Är man sugen på att skaffa katt så är det bara att kontakta mig :) 
 
Nu är dessa underbara katterna 10 veckor gamla och har fått sin första vaccination. Veterinär har även behandlat deras skabb som de hade i öronen men det borde vara borta nu. Om ca 3 veckor så ska de få sin sista vaccination innan de kan flytta ifrån mig så om tre veckor är det tyvärr dags för mina sötnosar att flytta. Mwn det tror jag att Tubbe komma tycka är ganska skönt :P 
 
 
Detta var när jag jag släppte ut dom i hela lägenheten första gången och som de träffade Turbo på riktigt. 
 
Idag är kattungar ute i lägenheten när jag och/eller Robban är hemma men när vi sover eller när det inte äe någon hemma bor dom på toan men det är mest för deras säkerhets skull och för att dom inte ska klösa sönder något eller något liknande. 
 
Supermysiga katter! 
 
Nu ska jag gå och leka lite med dom, puss!

Kommentera här: