Men herregud!

Detta är ju inte klokt vad dålig jag har blivit på att blogga!
Vet inte riktigt varför det inte blir så! Sorry! 
 
Just nu öser regnet utanför mitt fönster och jag inser att det har blivit höst :( 
Men hösten är helt okej, när den inte regnar bort. Däremot när löven skiftar i alla möjliga vackra färger och solen är ljummen. Så hösten kan vara mysig :)
 
I förra veckan var jag på min första semester tillsammans med Robban, vi åkte Cinderella färjan till Åland. Mamma och pappa var också med och vi hade det underbart. Vi hade all inclusive så vi åt massor och drack en del med :P 
Här kommer lite bilder :)
 
Här stannade vi för att fika :)
 
 
Slapp på bussen!
 
 
Här är hon :D
 
 
Pappa har installerat sig i hytten :P
 
 
Rökpause på båten.
 
 
Ute på däck!
 
 
Paaaarty!
 
 
Kommer mer bilder senare får inte plats med fler just nu :P
 

Kommentera här: