Lycka!

Min vagn har kommit :D Den är så fin, jag är förälskad <3 Helt underbar att köra, snygg och Alex verkar trivas i den. 


Jag är så nöjd, ville inte gå in innan när jag var ute och gick med den men var tvungen att gå in och mata Alex och oss själva :P 
Och tack Bella som var så himla gullig och körde mig så jag kunde hämta den <3 Tusen tusen tack, älskar dig! 

I natt hade jag massa problem med Alex, han vaknade ofta och var jätteledsen. Tror att han har börjat drömma vilket han vaknar av. Nu när jag nattade honom så låg han och gnydde och grät i sömnen :( Lilla hjärtat! Men hoppas det är bättre i natt. 

Imorgon ska vi till BVC vilket ska bli riktigt roligt. Händer så mycket på en månad så ska bli kil att se hur mycket han har växt och gått upp :) Ska även få hans andra vaccination vilket kanske inte är så kul för han men är ett måste :) 

Igår var Oscar och Empa här och hälsade på, känns som en evighets sen vi träffades. Men imorgon ska vi ses igen och göra det vi alltid gör på onsdagar nämligen käka middag i Eldsberga :D Kan ju inte bryta våran traditioner ;) 







Det var allt för denna gången :) 

Kommentera här: