7 månader

Hej! Tiden bara rusar iväg. Nu har Alex hunnit bli hela 7 månader! 






Nu år det verkligen full fart på honom, han kryper och har börjat resa sig mot saker :) 
Men det innebär också att nu slår han sig rätt mycket då han bara släpper taget vilket resulterar i att han ramlar. 
Hans tredje tand är på väg med :) 
Just nu är han i supermysig period, lätt för att skratta och han gillar att krypa fram till mig och krama mig sen kryper han vidare och leker :)

Annars är livet rätt lugnt :) Igår var vi på ett årskalas hos Hanna. 


I lördags var jag och Sandra ute i skogen med hundarna. Är en perfekt paus från vardagen att komma ut i skogen och bara njuta av naturen! Är bland mina favorit saker i hela världen! 
 









Nu får jag runda av innan lilleman vaknar men ska försöka skriva snart igen :)

Kommentera här: