Saknad

Sedan jag skrev sist så har det hänt en del. I juli avlivade jag Turbo 😭 Det är det värsta jag har gjort men han hade så ont och jag ville inte se han lida.
Den saknaden är den värsta jag har upplevt och den värsta sorg jag varit med om. Har fortfarande bearbetat det än för det är för jobbigt. Han var min bästa vän. Min första egna hund och min första valp. Han var så fin på alla sätt!
Det är tur jag har Alex som fyller ut tomrummet efter han. Är dom värst på kvällen när Alex har somnat, då tycker jag att jag hör hur han lägger sig mot ytterdörren eller att jag hör hans tassar mot golvet. Då brukar jag säga "hej Turbo, jag saknar dig" för jag tänker att han är här och hälsar på mig. ❤️

Till något annat, nu har Alex börjat gå och det är full fart här hemma 😃 Han växer och utvecklas så det knakar. På fredag blir han 11 månader! Bara en månad kvar tills han blir ett år! Är ju inte klokt, vart har tiden tagit vägen? Veckan efter han fyllt ett så ska han skolas in på dagis 😃 Som jag längtar! Tror Alex kommer älska dagis!

Så snart är det dags att gå tillbaka till verkligen med jobb och hitta vår vardag med hämtning och lämning på dagis.
Ska bli spännande 😃
Nu ska ta tag i bestyren här och klä på lilleman ich se vad dagen har att erbjuda 😃

Kommentera här: