Frisk!

Nu är jag äntligen fris igen :) Förra veckan hade jag ont i halsen, hosta, feber och jävligt snorig :( Men nu är jag bra igen, har fortfarande lite hosta och slem men inte jätte mycket. Blev bättre i fredags. I torsdags så kom Casper gem till mig, då var han ute på gården och lekte med mitt grann barn Cassandra som även sov över hos oss. Vi hade riktigt myspys med film och godis. På fredagen åkte jag och Casper in till stan mötte upp Sandra för det var gatufestival. Så vi titta på lite teater och käkade glass med mamma och pappa. När vi kom hem tog vi det lugnt en stund men sen åkte vi och handlade med Phille och Alexsandra. Väl hemma så började vi grilla. Härlig fredag. I lördags så kom även Theo och Max, och dom älskade Casper så dom lekte. När Johanna kom för att hämta Casper så ville han bara gem för var så trött efter att ha lekt med dom :P Igår var jag och fiskade med stor Robban och min Robban. Och det var supermysigt! Dom fick efter många timmar tills sist tre abborrar. Nu är jag på väg hem efter att spenderat hela dagen på Miroi. Vill bara till lägga att jag saknar min bästis!! Jättemycket! Ville åkt hem till henne idag men hon ska jobba, men imorgon kommer jag åka dit oavsett hon vill eller ej! Love you Jennifer! Puss & kram!

Kommentera här: