Lycklig tjej!

Idag är jag en glad tjej för idag ska jag träffa min bästaste vän Jennifer! Vill bara sluta härifrån så att jag kan åka hem och hämta Tubbe och åka hem till Jennifer! Det är nästan en hel vecka sen jag träffade henne sist, så jag har fått abstinens nu. Tänk vilken tur jag har som har en sådan fin vän. Det känns som om vi skapta för varandra. Love you girl! <3 
 
 
Har just nu rast, snart ska vi kolla på någon film sen är det dags för middag. Vad ska jag göra i en hel timme? Får väl käka sedan går jag väl ner till Nissan som vanligt. Sen efter lunch brukar tiden gå snabbt, men bara det så kommer den väl snigla fram idag bara för jag har bråttom här ifrån. 
 
Imorgon är jag leeeedig :D Skönt! Efte denna veckan har jag bara två veckor kvar! Lovely! Kan inte längta mer till denna kursen är över. Visst den är bra men ändå, jag är ju tvingad att gå hit. Men visst jag kan säga att jag har lärt mig en del bra saker. Det är ju inte över om två veckor heller, det håller på i ett helt halvår! Det kan jag tycka är lite väl förbra. Efter dessa två veckorna så ska man komma hit två halvdagar i veckan. Men nu ska jagf sluta gnälla. 
 
Nu blev jag precis lite ledsen, jag vann inte tävlingen Turbo var med i. På någon kontigt hokus pokus vis har den som vann (låg efter mig) fått över 30 röster på ett par timmar. Arg! 
 
 
Nu ska vi se på filmen!
Puss och kram!
1 jennifer:

skriven

åhhhh. Sötis! Saknar dig som fan! Loveyou! ♥

Kommentera här: