Miroi

Godmorgon! Idag är det ännu en dag med skit väder. Grått och kallt. Sitter på bussen på väg in till stan. Dagen ska spenderas med att sitta på Miroi. Det är där som AF har satt mig. Det är väl en form av kurs. Det är typ jobbcochning. Fast denna veckan pratar vi om form och hälsa, typ vad protein och kolhydrater är och liknande. Visst det är att veta och så men hur ska det hjälpa mig att bli bättre på att hitta jobb? Det är det jag har lite svårt att förstå... Men annars är det helt okej, jag går måndag, tisdag sen är jag ledig onsdagar sen går torsdag, fredag. Helt okej. Bara dom två sista timmarna som är lite sega när vi har eget arbete. Igår var jag med Empa, jätte mysigt att träffa henne. Vi bakade en kladdkaka sen satt vi och snackade skit :) Nu har jag inget mer vettigt att skriva om :P Puss och Kram!

Kommentera här: