Sommar har kommit?

Hej! Just nu sitter jag på altanen och hundarna leker ute på gräsmattan :) Vi har det riktigt mysigt! Snart (hoppas jag) kommer Empa hit, då ska vi ut på en långpromenad med hundarna och bara snacka massa skit :D 
På tal om att snacka massa skit så var Alexsandra här igår eftermiddags, och vi snackade massa skit! Men vi hade riktigt trevligt :D Älskar när man hittar lite nya vänner :) 
 
 
Dock har jag en annan tråkig sak att berätta, jag kan inte längre ha hand om Zindy på dagarna, vilket jag är jätteledsen för! Gillar verkligen henne, hon passar precis in hos oss. Andledning till att jag inte kan ha henne längre är för att arbetsförmedlingen har satt ut mig på en obligatorisk kurs typ. Ska vara där från och med torsdag och 6 veckor framåt, så hela min sommar är förstörd detta året med! Jag menar varför kunde det inte börjar till hösten? Men så kan det vara, måste försöka vara positiv :)
 
 
 
I helgen ska jag passa underbart söta Theo :D Ska bli superskoj :) Eventuellt så ska jag kanske passa Casper med. På lördag är det även streetmeet här i Halmstad får se om vi går dit en liten sväng och kikar på bilarna :)
 
Måste bara säga att jag saknar min bästis väldigt mycket nu!!! Måste träffa henne snarast, eller vad säger du fröken Gonzalez?
 
Nu ska jag sluta tjöta, puss och kram!
 
 
 
1 jennifer:

skriven

saknar dig med! , kan försöka ses nästa veckan! :/ <3

Kommentera här: