Tjoho det är måndag! ;)

Min rubirik är väldig ironisk bara så att ni vet! Är inte jätteförtjust i måndagar. 
Sitter och chillar i soffan. Är lite trött, men jag har haft en bra helg :) I fredags kom Casper bus  och Jonahan bus, vi hade fredagsmys :) Sedan på lördagen kom även lilla söta Theo som skulle sova hos mig :) Så jag bestämde mig för att jag och de tre pojkarna att vi skulle ner till streetmeetet och kolla på alla bilar. Så vi åkte ner och mötte Lena så gick vi och tittade på massa fina bilar och kollade när dom burnade runt :D Theo var superglad och ropade av förtjusning "biiil, biiil!" och klappade händerna :) 
 
Igår var jag hemma hos syster yster som firade sin födelsedag. Hon bjöd på supergoda kakor! Kunde nästan inte sluta äta! T.o.m min kusin från Stockholm var där med sina kompisar, super skoj att träffa han! Var ett tag sedan sist :) 
Vid halv åtta hämtade Robert mig så åkte vi ner till stranden för att spela lite minigolf och käka glass. Och jag spöade skiten ur Robban! Jag vann!!!! Har aldrig hänt i någonting att jag har vunnit över han! Men är bara för att jag är bäst! :D Jag är as kaxig om det nu, men det ska ha han gott ha som aldrig är en ödmjuk vinnare mot mig!
 
Idag ska vi antagligen åka och fiska :) Mys!
Men just nu måste jag ut med hundarna :) 
Pussar!

Kommentera här: