15/6 mitten av juni!

Idag är vi mitt i juni och det är inte sommar än :( Idag är det visserligen sol ute men i skuggan är det bara 15 grader så är ju ingen sommarväder ute. Men jag är inte bitter för det :D
Sitter och väntar på att Zindys husse ska komma och på att Jennifer ska höra av sig så ska jag, Jennifer, Nikki, Douglas och Elvis och Turbo gå ner till bondgården. Eller tror jag att det blir, man vet ju aldrig dom kanske ändrar sig :P Men hur som helst blir det att vi ska umgås jag och flickorna Gonzalez och söta Douglas!
Imorgon ska Empa låna min lägenhet eller låna och låna, hon ska ha en födelsedagsfest för henne då hon fyllde år igår, grattis i efterskott sötis! :D Så då ska vi ha lite fest med alla härliga människor, men får se om det blir krogen för min del. Beror på om alla ska med eller hur folket känner, men om jag får gissa blir det nog krogen för det brukar det bli.
Sen är jag ledig i två veckor då Zindys husse har semester så då blir det att jag också har "semster" :P
Nu kom han och hämtade henne :) Kommer sakna henne! Hon kommer inte på 2 veckor, nu precis när vi har kommit in i det :P Haha! Men två veckor går så fort :D
Måste ju bara berätta vad som hände innan! I morse vid tio tiden satt jag i trädgården och pratade med mamma och så går det förbi en west highland white terrier förbi utan halsband, men det är inte en människa i närheten. Så jag avvaktar lite för att se om någon skulle kommer efter den men det var ingen som kom så jag gick för att se vart den hade tagit vägen och då stod han på pakeringen. Jag satte mig på huk och försökte locka till mig den men han kom inte så jag provade att gå fram och då kom han fram. Jag bar upp han och började kolla om det var någon som var ute och letade men hittade ingen, så jag gick in för att hämta ett koppel så gick vi ut och letade. Efter att letat ett tag möter vi en kvinna med två barn så frågar jag om de känner igen hunden så då säger den ena flickan att det är hennes hund så vi gick hem till henne och lämnade den så slutet gott allting gott :D
Detta är hunden :)
Om man skulle ta och ringa min sambo och lite så? Ja, det gör jag :)
Puss & kram!


Kommentera här: