Regn, regn och ännu mer regn.

Vädret har varit uruselt i flera dagar. Det har regnat nästan konstant. Det är värsta är ju att man blir ju as seg och man orkar inte göra något. Just nu ligger jag i soffan och tittar på förhäxad. Väntar på att Jennifer ska vakna. Hon sa igår att hon skulle gå upp i tid idag, men verkar som att gick åt skogen :P Vill inte ringa och väcka henne heller, känns som jag gör det varje dag och det är säkert 25.000 andra som ringer henne ändå. 
 
Är lite irriterad med för att Zindys ägare med, då jag skulle fått "lön" igår men jag har fortfarande inte fått in några pengar. Och jag har räkningar att betala. Så det är lite irriterande! 
 
Nä, nu måste jag sluta vara så irriterad, hoppas att fröken Gonzalez vaknar snart så att jag kan bli på lite bättre humör. 
 
 
Saknar värmen!!!

Kommentera här: