Jag hade rätt! :D

Så rätt jag hade! Denna dagen blev underbar!
Vi var ju som sagt på uppe vid möbelbutiken och där köpte vi ett nytt mat bord! :D:D Happy girl! Jättefint! Utan rabatten hade kostat runt 12 000 kr men vi fick det för 3600 kr plus att vi köpte en underbart fin matta för 450 kr!
Här står bordet på pallen :D
Här är det i mitt kök! Fint va? :D
Sedan åkte vi och handlade med på maxi där hela jävla stans befolkning var! Helt sjukt mycket folk! Men vi kom till sist där ifrån och så grillade vi :)
Jocke, Mich och lite av Angelica :)
Världens finaste hund :D
Behövs fyra killar för att grilla :P Killar! Men gott blev det! Blev så mätt!
Så efter en fullspäckad dag är jag jättetrött nu, så nu säger jag godnatt!
Puss och kram!
1 Angelica =):

skriven

tack för en helt underbar dag. jaja, jag behöver inte synas på foto, räcker med halva mig haha. =) Sov gott nu blir de sängen här med =)

Kommentera här: