Skön helg!

Hejsan!
Vad fort tiden går, det är redan onsdag idag!
Helgen var gätte härlig. I lördag var vi inne i stan för det var "Halmstad Gille". Så det var massor med aktiviteter i hela stan. Väl inne stan mötte jag Lena och Felicia. Robban och Mich var också med. Robban porvade på att köra segway, han blev kär!
Var inte där så länge för jag var tvungen att åka hem och göra mig i ordning för kl 17.00 skulle vi vara hemma hos mamma och pappa och överraska mamma med en morsdag present och avslöja att vi hade bokat bord till kl 20.00 på Verona. Vi barn och pappa la ihop pengar och bjöd vår underbara mamma på middag! Och så fick hon en Soda Stream, hon blev jätteglad och väldigt överraskad.
Här har vi min vackra mamma uppklädd och redo för middag :)
Jennifer var också med för fira sin svärmor :)
Lika som bär!
'
Robban väntar på att maten ska komma :)
Lillebror kikar i menyn :)
Söta paret!
'
Det var god mat och vi hade jätte trevligt med hela familjen.
Efter Verona åkte jag, Robban, Bella och Jennifer hem till mig för att dricka lite.
När vi skulle ta bussen in till stan åkte tråk Jennifer hem men resten av oss åkte in till stan där vi mötte Mich. Var en helt okej kväll/natt ute.
Mich och Robban i vår trädgård kl fyra i söndagsmorse :)
Idag har jag bara slappat, då Robban har jobbat kväll/natt så börjar han tidigt. Igår började han 18.45 och idag 15.45 så jag har varit ensam hemma hela dagen. Det var skönt till en början men nu börjar det bli lite tråkigt och jag börjar bli rastlös.
Var ute med Turbo en lång stund!
Vi var ute på en stor gräs äng :)
Den vackraste hunden i världen och han är min!
Och min stackars Turbo var his veterinären igår då jag upptäckte massa eksem  liknande sår på nedre delen av ryggen. Så dom rakade av håret vid såren så han har nästan inget hår kvar på ryggen :( Plus att han fick massa medel, ett som vi ska spraya på såren sen två som jag ska behandla hans öron med för jag kollade upp dom medan jag ändå var där. Så nu har den stackaren tratt :)

Kommentera här: