Sol!!

Tja tja!
Idag strålar solen! Underbart! Ska strax åka iväg till Lena tänkte jag Robban skulle bara fundera på om ska med eller inte. För nu pallar jag inte sitta här längre! Känns som om jag bara sitter i den här soffan jämt! Och idag är underbara fredag vilket innebär fredags mys :)
Åter igen sitter Casper och spelar men han måste ju ha något att göra.
Men inte länge till, för vi ska ut! :) Med eller utan Robban :P

Vi har visserligen varit ute ett bra tag innan med hunden, vi var ute och kastade boll.
Blir så trött på mig själv, ringde Hfab innan vi var ute med hunden för det var stopp i vasken i köket och dom sa att dom skulle komma. Så vi gick ut med hunden och jag har väntat och väntat på att dom ska komma så att vi kan åka bort till Lena. Och nu precis så såg jag att dom har varit medan vi var ute med hunden -_- Suck!

Puss och kram!

Kommentera här: