Tråk!

Idag är det yttligare en tråkig dag, om inte tråkigare. Trodde att Robban skulle vara hemma iaf till tre eller kl sex ikväll men det visade sig att han började redan halv tio i morse! Så jag har inte sett han sen igår eftermiddags. Och han slutar inte förrens vid ett i natt... Och mamma sover för hon har också jobbat i natt och Bella är i skolan, Sandra vet jag inte hon är nog i skolan eller på körskolan annars kanske hon jobbar och Jennifer är också iväg, men ska hem till henne vid tre :)
Jag ska strax städa lite hör hemma sen ska jag åka bort till Jennifer :) Ska ha med min älskling med.
På måndag ska börja med ett nytt "jobb". Jag ska bli dagmamma åt en blandras tik! Ska bli så roligt! Hon är fyra år precis som Turbo och hon är en blandning mellan Schäfer, Labbe, Border Collie m.m. Så hon ser ut som svart schäfer :D Jättefin! Ska bli så roligt!
Nu måste jag städa här lite innan jag drar till ab :)
Puss och kram!

Jag och min bästa vän <3

Kommentera här: