Trött!

Hej i stugan, som Nikki säger :D Haft en bra dag hemma hos bästis. Även underbara Nikki och Douglas var där. Har myst med söta *Douglas typ hela dagen, så himla go! Var nära att sno med mig han hem! :P Haha!
Köpte en JÄTTE fin kökslampa idag, men vewrkar inte som om den passar i köket nu! Blir så förbannad, fick verkligen anstränga mig för att inte svära där! Blir så ledsen för den lampan hade passat så bra in här! Men kanske att Robban kan fixa det, annars kommer jag slänga in lamp...... genom fönstret!
Nog pratat om den, kommer bara bli mer arg!
Sitter och tittar på Big Bang Theory, så jävla kul! Älskar det, skulle gått in och duschat men fastnade vid tvn och här. Plus att jag måste ge hunden mat och ge han sina medel. Nu blev det reklam så nu måste jag passa på!
Puss och kram!


Kommentera här: