En dag med Jman och hundarna

Gårdagen spenderades med min fina Jennifer och hundarna. Vi käkade frulle först hemma hos Jennifer sen gick vi till sannarpsskogen :) 
 
 
Våra busar på väg till sannarpsskogen 
 
 
Stannade till utanför netto för att köpa lite dricka
 
 
Snygg eller vad? :D
 
 
Höst!
 
 
Turbo retar Elvis med sin pinne som hade hittat :)
 
 
Fika pause med dricka och kanelbulle :) (P.s det är kanelbullensdag idag :P)
 
 
Snyggate flickorna i stan!
 
 
Elvis klättrar i träd :P 
 
 
En trött men nöjd vovve på väg hem :) 
 
 
Vi hade det så mysigt! Vi var ute i 3.5 timmar men tiden hade bara rusat i väg så det kändes inte så länge. När jag och Turbo kom hem la han sig i sin bädd och jag i soffan sen låg vi där resten av kvällen. Tände ljus och jag tog en varm dusch.Sen så var det säsongpremiär av Greys <3 Som jag har längtat. Nu är verkligen hösten här. 
 
Idag ska jag till Miroi sen ska jag hem och städa tror jag. Blev inte av häromdagen :P Nu måste jag göra mig i ordning innan jag ska till bussen. Puss och Kram!
1 Sandra - Foto&Vardagsklotter:

skriven

Du får ju säga till! Jag och Samba hade också velat vara med på prommis! :)

Kommentera här: