...

Allt känns så konstigt. När jag pratar med dig så låter du sur och helt ointresserad. Varje gång jag ringer dig så ångrar jag mig då det känns som om du inte vill inte prata och du är bara sur. Det värsta är att jag saknar dig. Men de är säkert bara jag som hittar på detta som vanligt, jag som bara som hittar på. Men det är ju mitt fel att det har blivt som det har blivit. På ett eller annat sätt. Vad flumigt det blev. 

Idag är det Valbrgsmässoafton och Robban jobbar som vanligt -_-
Men han är ledig imorgon och på torsdag. Idag så ska jag till gymmet med Linda, behövs verkligen om jag ska kunna visa mig på stranden i sommar, för så som jag ser ut nu så kommer det se ut som det ligger en strandad val på stranden. Men ska försöka komma i form. Vi var där igår med, och det kändes att man inte är särkilt tränad... Men det ska jag försöka ändra på. 
 
 
Min snygging! <3

Kommentera här: