Moster älskling <3


 
Idag är härliga fredag här igen :) Det är det som är så postivt med att veckan går så snabbt är att man behöver aldrig vänta särkilt länge på att helgen ska komma. 
Och idag kommer Casper och jag ska han hela helgen :D Som jag saknar han, har inte sett han sen julafton! På tok förlänge! Älskar han så mycket! 
Kommer bli en toppen helg! Idag ska vi a massa mys och imorgon ska vi åka skridskor på förmiddagen. Senare på eftermiddagen ska vi hem till mor och far och äta middag. Och på söndag kanske det blir badhuset :D Underbart! Tyvärr kommer nog helgen bara svicha förbi, så det är lika bra att passa på att njuta. 
 
 
Har precis betalat kryssnigen med :D Så den 10 mars så bär det av mot Stockholm för att senare stiga ombord på Cinderella :D Kommer bli så skoj med tanke på att alla förutom Sandra och Christoffer inte ska med (är inte skoj att dom inte ska med). Så vi är ett jättestort gäng som åker :) Det blir jag, Robban, Phille, Linda, Thobbe, Bella, Florre, mamma och pappa :D Synd bara att Sandra och Stoffe inte kunde med :( Men vi får klara oss ändå. 
 
 
Turbo har blivit mycket bättre, han är helt själv igen och har så mycket energi. Men, vi tacklas med ett nytt problem och det är att han utslag på hela magen som kliar, det kliar överallt på han men magen har massor med utslag. Så just nu äter han en diet med en special mat plus att han behandlas mot parasiter. Har även badat honom i ett havreschampoo och balmsam. Så vi får se om detta hjälper. Ska upp till slöinge den 26:de igen. Skulle varit där i tisdags men då detta har kostat så exremt mycket och att han inte mår dåligt så sköt jag upp det tills nästa lön. Så länge det inte är akut och han mår dåligt känner jag att vi behöver komma ikapp lite med pengar innan vi kan åka dit. Nästa gång vi ska dit så ska han på ultraljud också och det är billigt. Men jag gör allt för honom! 
 
 
 Puss och kram!

Kommentera här: