2013 18/1

Nu är vi inne i 2013 och snart har Januari passerat. Vart dagarna tar vägen vet jag inte, men det går rysligt fort. 
Idag snöar det för fullt, vilket jag tycker är ganska fint. 
 
Turbo mår toppen! Han är super pigg och äter som en häst. Han har gått upp 3 kg, men dock har han fått någon form av hudbeskymer. Han har fullt med röda och svarta utslag på hela magen men framför allt i ljummskarna. Ska göra lite olika behandligar för att se vad det är för något men det får vänta lite då våra pengar är slut och kommer vara ont om pengar ett tag framöver. Men han mår ju inte dåligt och har inte ont så därför får det vänta tills jag har råd. 
 
Så denna början på året har varit kanon :) Robban har börjat köra natt och jag hoppas på att jag ska komma igång och jobba mer snart. Vill tjäna pengar! 
 
 
 
Från igår när jag badade Turbo :) Sötnos <3
 
Var allt från denna gången, puss och kram!

Kommentera här: