Lögner

Att vissa människor inte klarar att hålla sig till sanningen är fan tragiskt! Att hitta på en historia bara för att andra ska finna empati. Bara berätta sanningen istället och sluta vara så falsk.
Men för min del spelar det egentligen ingen roll för hur många lögner du än kommer med så påverkar det inte mig längre. Tycker bara synd om de människor det drabbar och det är människor som verkligen inte borde bli drabbade. Man förväntar sig även mer av en såpass vuxen människa.

Aja, i veckan kommer min älskade Casper som jag har längtat ihjäl mig efter! Han ska vara hår i många dagar och Juli (hoppas jag iaf) ska han vara här i en vecka. När vi var i Ullared köpte vi massa grejer som han kan leka med när han är här. Bara hoppas vädret tillåter utomhuslek :) Längtar till imorgon när han kommer <3
Puss och kram!

Kommentera här: