Lördag

Sitter  i soffan och tittar på tv. R har dragit iväg till Falkenberg för med Jocke och Phille. Så jag har tvättat och städat lite här hemma. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Men känner jag min sambo rätt så kommer han nog vilja festa ikväll. Men som sagt vet inte vad vi ska hitta på. 
 
Jag trivs jättebra på Lernia har inte riktigt kommit igång med det än men i torsdags var jag i köket och gjorde sallad och sendan stod jag i disken. Och att stå i disken är inte så lätt som man kan tro utan det är ganska komplicerat, allafall nu i början innan man har lärt sig det. 
Jag längtar till man verkligen kommer ut i köket på riktigt, och laga mat. Men det kommer. 
 
Imorgon ska jag åka till Simlångsdalen på deras stora loppis med mamma, pappa och Sandra. Jag älskar loppisar! Man hittar alltid massa roligt.
 
Nu har jag inget mer att tillagga. Puss och Kram!
 

Kommentera här: