Slö, slöare slöast!

De senaste dagarna har jag inte gjort mycket vettigt, men det har varit ganska så skönt att bara att få slppna av lite känns som det var ett tagsen jag kunde göra det ordentligt. Men idag ska jag ta tag i lägenheten och lite andra vardagssysslor. Men får vänta tills Robban har vaknat. Idag börjar han tidigt så han sover inte jättelänge :) Och det är sista natten innan han hans ledighet. Känns som han har jobbat en hel evighet och saknar han som fan på kvällarna! Men imorgonkväll är han hemma med mig :D 
 
 
 
Innan Jocke gav han sig iväg idag så gick han ut med Turbo så jag slapp stressa på morgon då jag låg i sängen en bra stund innan jag upp och drack min oboy i lugn och ro och nyss var vi ute på eftermiddagspromenaden :) Idag är det dessvärre inget roligt väder, men solen tittar fram då och då. Det behövs lite regn med och det syns på grönskan ute. Det princip exploderade med blad och blommor efter att det har regnat. 
 
 
Bild från igår på min älskling i solen :) Den vackraste hunden i hela världen! Jag älskar han så fruktansvärt mycket! Är otorligt att djur kan påverka en så mycket men det är så tillgivenhet och trogenhet att man blir ju så kär! Och kan man annat än älska detta anisktet? 
Nu ska jag göra lite nytta! 
Puss och kram!

Kommentera här: