Utförsäljning :)

Sitter utanför R jobb och väntar på att han ska bli färdig. För efter det ska vi gå bort till Revicco (stavning?) och kolla på mattor. Dom är deras utförsäljning och jag älskar deras grejer där inne. Skulle kunna handla som fan där! Ska kolla om det har någon fin tvbänk med :)

Trots att det är helg har jag inget att göra idag. R jobbar hela helgen och idag ska han vara på möte och bowla med jobbet så kommer inte se han så mycket. Men det är så det är med vuxenlivet antar jag.

Saknar min lillebror, förr umgicks vi jämt. Saknar det för jag har så roligt när jag är med han. Älskar mina syskon så mycket jag har så roligt med alla! Dom får mig alltid på gott humör. Någon gång borde vi alla hitta på något tillsammans, det hade varit en upplevelse! ;)

Nog tjatat från mig, puss och kram!

Kommentera här: