Liseberg

Igår var jag på Liseberg med hela vår familj! Så vi packade in alla i två bilar och åkte upp till Göteborg. Det var jättevarmt igår ca 27 grader så det var ganska mycket folk men inte så farligt som jag trodde att det skulle vara. Då jag är ganska så stor nu kan jag inte åka så mycket men jag åkte kållerado, flumeridern och så gick jag gasten. När man åker så många som vi var så blir det ganska många olika viljor så att ta sig från ett ställe till ett annat kunde ta en evighet! 
 
Vi spelade mest på chokladhjulen
 
 
 
Geishan vann jag och Robban :D Första gången vi vinner en sån stor vinst. Så vi var mycket nöjda eller jag var Robban ville vinna en kexchoklad med men man kan inte få allt. 
 
 
 Robban och Dagny åkte var dom som åkte mest och här är dom precis inna de ska skjutas upp :)
Vi åkte hem vid sjutiden nöjda, varma och trötta.
 
Sedan var jag och Robban och fiskade med Philip för lite kvällsfiske men vi kom ut lite väl sent och det var ganska monligt så blev alldels för mörkt, så blev bara ett litet napp som dom slängde tillbaka. 
 
 
Just nu är Robban i garaget så väntar på att han ska bli klar där sen skulle vi kanske åka och bada sedan grilla lite. Idag har jag bara legat på soffan, har varit helt slutkörd efter en heldag på Liseberg. Har ju varit riktigt härlig sommarväder hela veckan så idag behövde jag vila upp mig lite. 
Imorgon ska jag och Empa åka ner till tofta och fika och bada. Sommaren är helt underbar! 
 
Nu får jag ta ut hunden innan vi ska iväg, Puss och kram!

Kommentera här: