Måndag

Har jobbat klart för denna dagen nu återstår bara 4 arbetsdagar sen får jag se vad som händer. Min förhoppning hade varit att får gå arbetssökande i två och halv månad och sedan gå på mammaledighet. Men får se vad AF har och säga om det ^^ 
Har jag ännu mer tur så får jag börja jobba igen i augusti. Min chef sa att vi ska höras när vi börjar närma oss skolstarten igen för se hur jag mår och om jag orkar jobba. Mår jag lika bra som jag har gjort hittills kommer det nog inte vara några problem :) 

Denna veckan är sista skolveckan och sommarlovet väntar runt hörnet. Synd bara att sommaren inte dykt upp än... Men kanske gör det lagom till sommarlovet om man får vara lite optimistisk. Får hoppas att det är fint på fredag för alla som tar studenten iaf. 


Avslutar med en bild på den underbart vackra buketten jag fick av mina kollegor i fredags! :D 

Kommentera här: