Midsommar

Igår var det midsommarafton och trots att vädret var som det brukar på midsommar så hade vi en kanon kväll.
Jag, Robban, Mich, Phille och Becka käkade middag där vi hade grillat fransyska och fläskfilé och vi hade nypotatis, köttbullar, prinskorv,sill och lax och massa annat på bordet.
Efter maten så bärjade folk droppa in. Vi hade våra fina grannar här Bohman, Cissi, Anna och Annelie sedan kom även Isabell och Dagny och till sist kom storRobban med en kollega och hela kvällen var jättetrevlig.
Alla förutom jag, Anna, Annelie, Bohman och Cissi stack in till stan och vi satt kvar och snackade skit.
Riktigt lyckad kväll :)

Till nu har jag bara legat och slappat på soffan med Robban, men för någon timma sedan så åkte Robban till garaget med Jocke så nu har jag ätit och plockat undan lite.
Så blir väl att jag fortsätter min myskväll med lite film och kanske något gott.

Kommentera här: