Minnen

Godmorgon! Sitter på bussen på väg till jobbet. Idag börjar jag kl sju så är en tidig morgon idag. 
Satt och tänkte tillbaka från sommaren innan jag och Robban blev tillsammans, måste varit sommaren 2009 om jag inte minns fel. Då var Robban timanställd och körde knäred/Markaryd hela sommaren och jag åkte med han varje dag. Han började med att lossa på Netto Sannarp då jag gick dit varje morgon från maraton för att åka med han. Vi hade så roligt, får ett stort leende nu när jag tänkte på det. 
Nu sex år senare sitter jag här och väntar barn med denna underbara mannen! Är helt sjukt att man kan älska någon så mycket som jag älskar Robban. 

Helgen var jätterolig, det var Halmstadgillet med Halmstads första Pridefestival och jag, Robban och några grannar åkte in till stan med då det var väldigt kallt gick vi in till en sportbar vid halv tre för att äta och sedan titta på fotboll. Vid sjutiden åkte vi hem och fortsatte hos grannen och hade jätte trevligt ihop. Måste göras om! 



Kommentera här: