Gravid

Hej! Det har hänt mycket och nu tänkte jag lite kortfattat berätta vad som hänt. Sist jag skrev gick jag en kockutbildning, den blev jag klar med i somras och sedan i augusti så jobbar jag på restaurangen jag gick utbildningen på. Men det gör jag bara i tre veckor till. Sedan kommer jag gå arbetssökande i två månader innan jag går på mammaledigt. 
Vi ska ha barn i oktober :D Är helt underbart, haft en fantastiskt graviditet. Inget illamående och mått jättebra. Har mått så bra att jag glömt att jag faktiskt är gravid. Denna veckan har jag börjat känna att jag inte orkar med allt jag tar på mig rent psykiskt. 
Sedan i måndags har jag passat mammas och pappas hundar och Turbo är hemma hos Jennifer. 
Och igår började jag stortjuta för att jag saknar min älskade Turbo så fruktansvärt mycket och idag har jag inte orkat med Chili och Elvis. Men är bara idag med sen imorgon eftermiddag kan jag hämta hem min älskling ❤️ 
Men nu är det hög tid att jag tar hand om mig framförallt psykiskt och inte tar på mig mer än jag orkar. 
Ska bli bättre på att uppdatera här! Men för nu får drt räcka :) Puss & kram! 



Kommentera här: