Mamma älskar Alex

Hej! 
Sitter i soffan med Alexander i famnen som sover gott. Att bara sitta och titta på han när han sover gör att mitt hjärta slår dubbla volter av all lycka jag känner när jag tittar på han ❤️ 

Helgen har varit mysig. Lördagen spenderades hemma hos Bella och Dagny. Pappa, Sandra, Hampus och Martina var där med och vi tittade på Melodifedtivalen och vi satt snackade. Jag och Martina var kvar till två på natten :) 




Igår bara slappade vi hela dagen. Var jätteskönt men får alltid dåligt samvete när jag inte gör något... Som idag har vi varit inne i stan en sväng men sen har jag inte gjort något vettigt. Känns inte bra. 

Kompisarna :D  

Imorgon ska vi hem till Lena och Carro kommer med dit med Conrad så ska vi fixa lite och snacka lite skit :) 

Det var allt för denna gången :) 

Kommentera här: