Städdag!

Idag har jag tänkt ha en riktig städning av lägenheten så kanske vi kan bli av med lite baskilusker. Tycker det är så skönt att få städat och vädrat när det har röjt runt lite sjukdomar i hemmet. Plus att här är stökigt efter att vi har legat här och mått dåligt. Igår var det Robbans tur att bli sjuk, han låg här under två täcken och skakade och mådde skit. Så jag och Alex åkte på babysim med Empa och Oscar. Efter det åkte vi och handlade vi lite middag som vi åkte ut till Bella och Dagny med lagade tillsammans med dom. Då fick jag äntligen träffa Lucas och pussa lite på han ❤️ Han har blivit så stor! Det är det ända negativa med att jag och Bella fick barn samtidigt är att ibland känns det som jag missar lilla Lucas. Men sen när de blir äldre och kan leka med varandra och jag och Bella har varandra att prata med är superskönt! 


Bjuder på en bild från igår när Oscar hittade Alexanders fötter att suga lite på 😃 


Satt innan idag och kollade genom Robbans bilder på hans mobil och såg att han har massa bilder som jag inte har ❤️ Här är Alex sekunder gammal. Helt sjukt vad det har hänt mycket på dessa fyra månaderna, har inte ens gått ett halvår än. 

Igår fick Alex prova puré första gången och det tyckte han var jätteskumt, finns film på min instagram. 

Nu ska jag sluta förhala tiden och ta tag i denna tråkiga men så nödvändiga städningen innan Alexander vaknar. 

Kommentera här: