Vagnköp

Idag har jag och Empa varit runt för att kika in den nya vagnen som jag vill köpa. Hade bara sett den på nätet så ville gärna se och köra den och jag är kär! Så till nästa månad blir jag nog med ny vagn 😍 
Efter varit runt och kollat vagnar åkte vi till Eurostop för att fika och väl där då mötte vi Jennifer och Nikki som gjorde oss sällskap 😃 Hur mysigt som helst! 

Ikväll har jag varit hemma och myst med Robban och Alexander som nu ligger och snarkar ikapp här jämte mig ❤️ Robban som har varit hemma för att han varit sjuk ska upp tidigt och jobba imorgon. Äntligen är vi alla feberfria så nu ska bara hostan och slemmet som vi alla ska bli av med innan vi är helt okej allihopa. 
Imorgon ska jag hem till Bella och Dagny och kolla på mello ☺️ 

Trots klockan bara 22.15 så ska jag göra mina pojkar sällskap och sova, #tröttmammapåenfredag! Nattinatt!



Kommentera här: