Gekås och babysim!

I måndags var jag och Empa på Gekås med barnen! :D Ett av alla mina favoritställen! Jag älskar att åka dit :D Vi åkte dit en perfekt dag, var inte alls mycket folk och barnen skötte sig jättebra under hela tiden på Gekås. Vi gick där i lugn och ro och jag handlade mest saker till Alex men hittade även lite kläder till mig. Det bästa köpet var nog böckerna jag köpte till Alexander :) Kommer läsa mycket för honom. Försöker läsa för han lite redan. 
Så allt gick jättebra med barnen tills vi kom till kassan då började båda barnen skrika. Alexander blev vansinnig, men blev tyst när vi kom till bilen och somnade gott. Så vi åkte till Max i Falkenberg för att äta lite. När vi skulle åka där ifrån så började bägge barnen stortjuta och vi fick inte tyst på dom. De brukar ändå somna efter en liten stund men de skrek hela vägen hem. De var nog väldigt utmattade av all shopping ;) 




Idag var vi på babysimmet med barnen. Är så roligt! Jag och Empa tycker nog det är roligare än barnen xD Nu har de börjat dyka och ska simma lite själva under vattnet. Är lite läskigt att släppa han under vattnet! Men han är hur duktig som helst. Han gillar verkligen att bada. 
Efter det åkte vi hem till Bella och Dagny och käkade lite middag som vi brukar göra :) 
Våra älskade pojkar <3 Älskar er så fruktansvärt mycket! 

Nu är jag helt slut, imorgon ska jag till veterinären med hunden för vaccination :) Godnatt! 

Kommentera här: