Längtar!

Längtar så mycket efter min vagn! Känner mig som ett barn som väntar på julafton! 
Denna helgen har som vanligt gått fort. Varit en lugn helg, igår var Robban i garaget och fixade bilen så jag och lilleman var hemma och mös, eller nu ljuger jag. Han var på ett jävla humör, skulle bara stå eller sitta i mitt knä. Men framåt eftermiddag kom solen så jag tog vagnen och hunden och gick en långpromenad. 
Vid halv sex hämtade Maritna oss så åkte vi hem till Bella. 
Mamma, Pappa och Robban kom även dit och vi tittade på Melodifestivalen, tyvärr vann inte den låten jag ville. 

Idag fick jag sov morgon av mannen min ända fram till halv tolv! Så skönt! 
Och vi har bara umgåtts hela familjen. Vi åkte ner till Eurostop och handlade lite och köpte lite påskliljor på blomsterlandet :) 


En sjukt läskig bild på mig och Robban ;D 


Hittade denna sparvhöken död i vår trädgård igår :'( vet inte hur den har dött men måste hänt under natten för den var helt stelfrusen. Hemskt! 

Nu ska jag fortsätta titta på Grown ups 2 :) 
Ha en bra kväll! 

Kommentera här: